دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وبسایت دهستان فش

تابلو اعلانات فش263


تبلیغات ویژه


دهستان فش ؛ فرصتی برای توسعه گردشگری کنگاور

 

به گزارش فش 263 به نقل از آفتاب کنگاور ؛ کامبیز امیری بخشدار شهرستان کنگاور ضمن تبریک عید سعید غدیر خم  به تمام مسلمین جهان در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور گفت  :شهرستان کنگاور داردی ۸۵ روستا می باشد که طرح هادی برای ۶۰ روستا در نظر گرفته شده است و در ۳۰ روستا اجرایی شده است .

وی توسعه روستاها را مهمترین برنامه دولت دانست و افزود :توسعه روستایی, جزئی از برنامه‌های توسعه هر کشور محسوب می‌شودو دولت با توسعه روستاها می تواند  اقتصادی پایداری را در کشور ایجاد کند .

بخشدار کنگاور گفت :دهستان فش از توابع بخش مرکزی شهرستان کنگاور است و با توجه به قدمت بنای زیارتگاه امامزاده سید جمال الدین بن جعفرصادق (ع)،و نوشته هایی به خط کوفی بر روی سنگ قبرهای گورستان قدیمی روستا می توان پیشینه ی تاریخی روستای فش را به قرون گذشته مرتبط دانست.

امیری تصریح کرد : در شهرستان کنگاور روستای فش با ۱۷۵۰ نفر جمعیت و ۵۲۰ خانوارمی تواند  یکی از قطب های گردشگردی در استان کرمانشاه محسوب  شود دهستان فش   دارای پتانسیل های بسیار سرشاری برای توسعه گردشگری روستایی در سطح منطقه است.

وی همکاری بین مردم روستا را ضروری دانست و افزود : همکاری و تعامل بین مردم روستا باعث پیشرفت بیشتر  و حل بسیاری از مشکلات روستا می شود مردم روستا  برای توسعه بیشتر روستا  باید با همفکری و همکاری برای توسعه روستای خودبرنامه ریزی داشته باشند .

بخشدار کنگاور گفت : از تمامی دهیار  می خواهیم که مصوبات جلسات را به خوبی اجرا کند ودر حل مشکلات مردم روستا تلاش مضاعف داشته باشند .

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 9



بخش نظرات

این نظر توسط یاور در تاریخ 1393/07/24 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش رضا
یکی از جاهایی که بنظر بنده ، مورد توجه و عنایت مسئولین قرار نگرفته دهستان فش بوده . برای مثال میتونید فش رو با گودین مقایسه کنید ازهمه نظر . . .
هرجا هم مطرح کردیم ، میگن مشکل از اهالی روستاست که با هم یکدل نیستن و پیگیر مشکلات و کمبودهای دهستان فش نیستن که شاید حرف درستی باشه . . .
در کل خیلی جا موندیم و جای بسی تاسف داره !!
پاسخ : تکبیــــــــــــــــــــــــر .
منم موافقم . الکی منت نذارن تا الان اصلا اونطوری که باید،، فش مورد توجه قرار نگرفته . امیدواریم جبران کنن. بعدشم شاعر میگه : به عمل کار براید به سخنرانی نیست .
امیدواریم که در آینده ببینیم کاراشونو .

این نظر توسط saman در تاریخ 1393/07/22 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

مرسی رضا از مطلب خوبت .
حرفایی که میزنن قشنگه اگه عمل هم کنن .
این قسمت هم که گفته : "همکاری و تعامل بین مردم روستا باعث پیشرفت بیشتر و حل بسیاری از مشکلات روستا می شود" رو کاملا موافقم.
پاسخ : خواهش میکنم

بله مشکل فش هم همون قسمته : (همکاری و تعامل بین مردم روستا باعث پیشرفت بیشتر و حل بسیاری از مشکلات روستا می شود)


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد


درباره ما

    وبسایت دهستان فش
    هر مطلبی که در مورد دهستان فش خواستید تو آرشیو جستجو کنید و اگه هم نبود خبر بدید تا عکس و مطلب مورد نظرتونو براتون بذارم jamali.saman@yahoo.com برای مشاهده بهتر وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید........

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 134
    کل نظرات کل نظرات : 361
    آمار کاربران آمار کاربران
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 180

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید ماه بازدید ماه : 8,657
    بازدید سال بازدید سال : 69,799
    بازدید کلی بازدید کلی : 971,139

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.17.230
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :